Dag 8 Verder met de roadtrip

16 juli 2015 - Jasper, Canada

Vandaag verlaten we Hidden Ridge Resort. We hebben hier 3 mooie dagen gehad. Het regent en onweert hier vanmorgen dus op tijd alles inpakken en tijd om te gaan.

De rit naar onze volgende bestemming Jasper is ongeveer 3.5 uur rijden. We rijden door de Rocky Mountains en dat is geen straf om van te mogen genieten. Na 2.5 uur komen we bij de Icefields, hier kun je de gletsjer op. Helaas is het erg mistig dus we besluiten verder te rijden.

Na nog een uurtje rijden komen we aan in Jasper. Een klein, kneuterig, maar heel gezellig dorpje. We moeten nog even op onze kamer wachten dus tijd voor een drankje en genieten van het uitzicht over Pyramid Lake. We zitten letterlijk in de bergen hier.

Binnen een half uur kunnen we onze kamer in en de spullen weer uitpakken. Wederom een mooie kamer, waar de open haard al brandt als we binnen komen.

Eind van de middag rijden we naar Jasper, onderweg zien we een ranch dus dat wordt morgen voor mij een rit te paard maken, kan niet wachten!

We vinden een gezellig familierestaurant waar we een goddelijke steak eten, soms moet je gewoon vlees hebben. Op de menukaart zie ik een cake van Cookies and Cream, tsja dat kan ik echt niet weerstaan. De cake was heerlijk en alle zonden waard.

Nog even boodschappen doen en dan terug naar het resort. Ook hier is weer een hot tub dus snel spullen pakken en erin duiken. Ik eindig de dag in de sauna die ik volledig voor mijzelf heb, wat een luxe. Er is ook nog een kleine fitnessruimte dus mocht ik mijn energie niet kwijt zijn, kan ik hier nog even tekeer gaan.

Vanavond op tijd naar bed om morgen fris en fruitig op een paard te zitten.

1. Mathilda Schluter:
    17 juli 2015
    O ja...een open haard op je kamer? Wat een luxe! Maar jullie hebben één en al luxe uitgekozen: mooie uitzichten, hot tob, sauna, fitness.....
    Geniet ervan!!
  2. Natascha:
    17 juli 2015
    Dit is allemaal uitgezocht door Samantha van Travel Counsellors, ik heb zelf niets hoeven doen. Tot nu toe is het idd pure luxe, en genieten!
  3. Mathilda Schluter:
    18 juli 2015
    Goed uitgezocht door Samantha!!