Dag 21 Door naar Victoria

29 juli 2015 - Victoria, Canada

Heerlijk geslapen na een geweldige dag. Vandaag gaan we verder rijden naar Victoria. Even ontbijten, spullen inpakken en op weg. Deze rit is weer een langere, ongeveer 4 uur rijden.

We komen weer door Cathedral Grove, en nu is er ruimte om te stoppen. We lopen even het bos in om ons te verbazen over de enorme bomen die hier staan. Er zijn er bij waar je niet met z'n drieën omheen kunt met je armen.

Het zonnetje schijnt flink vandaag, het is inmiddels 26 graden geworden. Onze route is voornamelijk snelweg, maar nog steeds erg mooie natuur wat we zien.

Rond half 2 komen we aan in Victoria, aardige stad aan de Oceaan. Wederom een hotel met veel luxe, Spa, Pool, Hot tub, Gym en sauna, wat een genot!

We kunnen direct naar onze kamer en de auto staat lekker koel in een parkeergarage. Spullen weer uitpakken en even lunchen.

Vanmiddag lekker in het zonnetje gelegen en in het zwembad en de hot tub gezeten, dat verveelt nooit.

We dineren in het hotel, met uitzicht over de haven. Er komen flinke schepen binnen varen, en de watervliegtuigen worden ook goed gebruikt. Genoeg om naar te kijken dus.

1. Mathilda Schluter:
    30 juli 2015
    Heb je niet ondertussen een hele gerimpelde huid van al dat badderen
    Nee, heerlijk hoor....volop genieten!