Dag 23 Eind van de roadtrip Vancouver

31 juli 2015 - Vancouver, Canada

Na een heerlijke nacht slapen, is het ook weer tijd om verder te gaan. Vandaag rijden we naar onze laatste bestemming Vancouver.

De reis duurt in totaal 3 uur waarvan we ongeveer 1.5 uur op de ferry zitten. Ik blijf het heerlijk vinden om zo op zee te zijn. Het weer is prachtig dus we kunnen heel ver over de zee kijken.

Eenmaal aan land is het nog 45 minuten rijden. Zodra we Vancouver inrijden, merk je wat een grote drukke stad het is. Je hoort alleen maar getoeter en het is megadruk op de weg. Het hotel ligt midden in het centrum en is wederom super de luxe.

We pakken onze spullen uit en dan wordt het tijd om afscheid te nemen van onze huurauto. We brengen de auto terug naar het vliegveld en kunnen meteen even kijken waar we maandag moeten zijn. Op het vliegveld lunchen we meteen nog even.

Vervolgens pakken we de metro terug naar het hotel. Mike en ik gaan even zwemmen en in de hot tub zitten, deze liggen op de 4e etage waardoor je over het centrum kunt kijken, bijzonder uitzicht.

Dineren doen we vlakbij het hotel en dan even bijkomen van het reizen en alle indrukken die we opgedaan hebben.