Dag 2 Truckdealers bezoeken

10 juli 2015 - Calgary, Canada

Na een zeer korte nachtrust zijn we opgestaan en op het gemak ontbeten. Vervolgens zijn we op pad gegaan om de truckdealers te bezoeken.

Als eerste kwamen we bij de Westernstar. Je wordt zo vriendelijk ontvangen en mag overal foto's van maken. We vroegen hier of ze toevallig een poster hadden voor Mike en we kregen 7 t-shirts en 5 petjes, echt te gek!

Volgende stop was bij de Mack en Volvodealer, veel trucks gezien en een t-shirt in de shop aangeschaft.

Door naar International en Freightliner. Overal word je vriendelijk te woord gestaan en mag je foto's schieten zoveel je wilt. Inmiddels werd het al goed heet dus eerst even terug naar de familie voor verfrissing en lunch.

Na de lunch weer op pad, ditmaal naar de Kenworth, hier stonden 2 trucks binnen en konden de mannen erin zitten en kwijlen. Als laatste naar de Peterbilt, daar kregen Mike en ik wederom een petje. Ruud en Mike konden er geen genoeg van krijgen, maar we hadden nog een uitje naar Chestermere Lake gepland na het diner dus snel weer naar huis.

Tante Tiny en Mike hadden eten gehaald bij Kentucky Fried Chicken, erg lekker!! Na het eten zwemspullen gepakt en naar het huis van Scott, Conny en Nicole gereden. Wat een fantastisch huis. Met z'n allen naar het meer gereden en zwemmen maar, althans Mike, Nicole en ik dan.

Om 21:00 uur richting huis gegaan en Mike snel in bed gegooid, hij was vrijwel direct k.o. Wij nog heerlijk buiten gezeten met een drankje.

1. Ingrid:
    11 juli 2015
    Jullie hebben er al 2 hele leuke dagen opzitten en ook leuke foto's hoor Natas! Ik ben erg benieuwd naar de rest van jullie reis. Geniet er lekker van, je hebt het verdiend. Groetjes vanuit Lisserbroek