dag 3: Stampede deel 1

11 juli 2015 - Calgary, Canada

Na wederom een zeer korte nachtrust opgestaan en ontbeten. Om 12 uur kwamen Conny en Nicole ons ophalen om naar de Stampede te gaan. We gingen met de trein vandaag, erg makkelijk.

We hadden de hele dag en avond de tijd dus eerst een aantal achtbanen en attracties gedaan met z'n allen. Ook in het reuzenrad gegaan, altijd weer een uitdaging voor mij.

Tussendoor konden we de dieren bekijken en aaien, tevens even wat verkoeling opzoeken want het was een zeer hete dag.

Eind van de middag gingen we naar de show van de superdogs, was erg grappig en vooral zeer prettig in de airco. Het was inmiddels wel tijd om te eten dus dat werd 4 verschillende kramen afgaan omdat we allemaal iets anders wilden eten.

Na het eten zijn we naar een demo van Acrodunks gegaan. Niet normaal wat die gasten voor sprongen kunnen maken en ondertussen de bal in de basket gooien. Ruud werd nog uit het publiek gehaald om te assisteren, hilarisch!!

Nadat de heren nog beide een cowboyhoed hadden gekocht, werd het tijd om naar de tribunes te gaan voor de chuckwagonraces. Hier kwam Scott ons ook gezelschap houden. Wat is dat toch een spectaculair gezicht. In totaal hebben we 10 races gezien.

We sloten de avond af met een zang- en dansshow, ook dat was weer genieten. Aan het eind van deze show nog genoten van het vuurwerk, en toen was het inmiddels 23:30 uur geworden.

Op naar de trein om naar huis te gaan. Wat een fantastische dag, hoop mooie herinneringen gemaakt.

Op naar de trein en

1. Mathilda Schluter:
    13 juli 2015
    Haha.....een parachutesprong maak je wel, maar in een reuzenrad gaan is een uitdaging voor je ;-)

Leuk te lezen dat je eindelijk weer na jaren bij de Stampede bent geweest. Wat is daar toch een hoop te doen. Die chuckwagonrace lijkt me wel onwijs gaaf.
    Je geniet volop zo te lezen...blijf dat maar lekker doen!! Groetjes!