De heenreis.

9 juli 2015 - Calgary, Canada

Op tijd vertrokken naar Schiphol, ontspannen de bagage ingecheckt en tax free geshopt. We vlogen met een boeing 777 van KLM. Prima vlucht gehad en zeer vriendelijk personeel met voornamelijk pursers, erg gezellig. Regelmatig voorzien van eten en drinken en ieder zijn eigen scherm dus geen ruzie over welke films er worden gekeken. Ik heb American Sniper zitten kijken, indrukwekkende film.

Om 13:40 uur geland in Calgary (21:40uur Nederlandse tijd), warm ontvangen door de familie. Buiten was het goed heet, 32 graden. Kleine autorit van ongeveer 20 minuten naar de familie waar we tot en met zondag verblijven.

Eind van de middag nog even een wandeling gemaakt om trucks te spotten met de mannen. Lekker op een bankje bij de bushalte gaan zitten, maar in totaal maar 1 truck gezien.

Na het eten begon het gevecht tegen de slaap voor Mike en ons. Nog even kunnen rekken met een watergevecht met Nicole, die gezellig nog even langs kwam met haar moeder Conny. Uiteindelijk won de slaap het om 21:00 uur (dus 05:00 nederlandse tijd).

1. Mathilda Schluter:
    11 juli 2015
    Altijd wel fijn als je je eigen schermpje in het vliegtuig hebt. Dan gaat de tijd ook wel lekker snel voorbij.
    Hopelijk heb je een goede 1e (en inmiddels 2e) nacht gehad en ben je niet op de Nederlandse tijden wakker geworden.

Heel veel plezier. Ga vooral ook genieten van de Stampede. Ik heb gelezen en gezien dat die al begonnen is. Have fun!!