Dag 18 Nog in Campbell River

26 juli 2015 - Campbell River, Canada

Prima geslapen en rustig wakker worden, eerst nog even naar het zwembad en de hot tub. Om half 11 hebben we een brunch gereserveerd. De brunch is echt super uitgebreid, we hebben echt van alles gezien en gegeten. Oesters, worstjes, eieren, zalm, garnalen, salades en een toetjes buffet om van te dromen.

De brunch eten we buiten, met wederom uitzicht over de oceaan en de zeehonden. Na ruim een uur eten, zitten we toch echt wel vol. De zon schijnt inmiddels heerlijk, dus we gaan buiten zitten en ervan genieten.

Ruud en Mike gaan naar het stadje om wat boodschappen te doen, ik blijf heerlijk in de zon op het resort achter. Ik zie ineens ook nog een visarend vliegen, jemig wat een grote vogel is dat zeg! Als de mannen weer terug komen, besluiten we om weer naar het zwembad te gaan, het is zo lekker in de zon nu.

Na het zwemmen, eten we vanavond op onze kamer. Ik moet toch echt mijn blog gaan bijwerken en de foto's weer in de laptop zetten. Vanavond nog een paar drankjes drinken en dan is deze dag ook weer omgevlogen.