Dag 17 Naar Campbell River

25 juli 2015 - Campbell River, Canada

Na een zeer korte nacht door onze rocksterren, op tijd opgestaan en ontbeten. Nog even naar de speeltuin met Mike en ik ga nog even tussen de rotsen zoeken naar krabbetjes en schelpen.

Dan weer de auto in, deze keer maar een rit van 1 uur en 40 minuten. Om 12 uur komen we aan bij Painters Lodge, een houten oase direct aan de Oceaan. Onze kamer is al klaar dus we kunnen gelijk de spullen uitpakken en genieten van het prachtige uitzicht hier.

Vervolgens gaan we de pier op om even te kijken wat er allemaal te doen is, dan ontdekken we de zeehondjes. Wat gaaf om ze van zo dichtbij te zien, het zijn er aardig wat en ze zwemmen hier de hele dag rond.

Met de watertaxi gaan we naar het eiland aan de overkant, spectaculair tochtje want er zit een flinke snelheid in. Aan de overkant kijken we even rond en dan is er een meneer die Mike uitlegt hoe je moet vissen. Mike vindt het geweldig en kan er geen genoeg van krijgen.

Met de langzame watertaxi gaan we weer terug naar ons resort. Vanavond eten we in de pub. Ruud en ik nemen beide slow roasted Alberta Beef, om te smullen. Met nog een Long Island cocktail voor mij er bij is het helemaal genieten.

De bedden zijn hier heerlijk dus lekker chillen op de kamer en uitkijken over de oceaan, duurt niet lang voordat we in slaap vallen.