Dag 15 Adrenaline boost

23 juli 2015 - Whistler, Canada

Vanmorgen weer allemaal erg vroeg wakker, het slapen is niet het beste hier in Canada. Ruud en Mike gaan even naar de winkel om verse broodjes te halen voor het ontbijt.

Na het ontbijt gaan we naar de zip line. Om 10:30 uur rijden we met een busje de berg op. Onze gidsen geven een uitleg en daarna moet je je harnas aantrekken en je helm opzetten.

In een soort quads worden we nog hoger gebracht, bij mij begint de adrenaline aardig te pompen en ik denk even waarom ga ik dit doen.

De eerste tocht over de kabelbaan is rete eng, je hangt aan een lullig tuigje en gaat zo op 182 meter hoogte naar het volgende punt. Na een paar seconden zakt de angst en komt de kick, dit is echt zo gaaf.

Mike is ook heel stoer en vindt het geweldig. We doen 4 kabels waarvan de 3e genaamd Godzilla de hoogste snelheid oplevert. Je haalt hier ongeveer 100 km per uur. Wat een sensatie, echt geweldig.

Terug op de basis, praten we nog heerlijk na met de groep, en drinken wat in het zonnetje die goed schijnt vanmiddag.

Om 14:10 gaan we terug naar beneden, even wat boodschappen doen en lunchen. Vervolgens nog wat relaxen bij het zwembad.

We dineren in Long Horn Grill, een restaurant met uitzicht op de crossbaan van de mountainbikers. Goed eten, lekker muziek en genoeg om naar te kijken. Vooral voor de mannen is het personeel ook een aanrader, korte, strakke jurkjes met lage decolletés haha.

Nog even een ijsje halen en dan is deze dag ook weer omgevlogen. Moe maar voldaan zijn we terug op de kamer.

Na een heet bad, ben ik zo in slaap net als de mannen.

1. Mathilda Schluter:
    25 juli 2015
    Wow....stoer man!! Echt bewondering!!