Dag 14 Op naar Whistler

22 juli 2015 - Whistler, Canada

Vanmorgen lekker uitgeslapen en rustig ontbeten. Helaas moeten we de ranch verlaten, wat een fantastische plek was het.

We moeten vandaag weer 4.5 uur rijden dus een lange rit. De laatste 80 km is een vreselijke kronkelweg, continu bochten en Mike wordt goed misselijk dus even stoppen onderweg.

Als je in de bergen rijdt, heb je maar af en toe bereik met je telefoon. Je komt bijna niemand tegen onderweg en soms vraag ik me af wat als je pech of een ongeluk krijgt, niet te lang bij stil staan.

Rond 14:30 uur zijn we in Whistler, een bijzonder dorpje. Super ook om je wintersport hier door te brengen. Onze kamer is al klaar dus meteen spullen weer uitpakken en een was doen, ook dat is af en toe nodig.

Daarna gaan we even het dorp verkennen, en boeken voor morgen een Zip Fly Adventure, in een tuigje aan een kabelbaan op 182 meter hoogte met topsnelheid van 100 km per uur. Oh shit, weer een adrenaline boost!!

We eten vanavond in de Old Spaghetti Factory, prima eten en voor een redelijke prijs.

Op de kamer nog even ontspannen tv kijken en dan is er weer een dag voorbij. Inmiddels zijn we over de helft van deze vakantie.

1. Ingrid:
    24 juli 2015
    Wat heerlijk om al die geweldige verhalen van je te lezen! Wat een leuke dingen zijn jullie allemaal aan het doen en zulke leuke foto's!! Inmiddels is het hier vrijdag 24 juli dus ga ik jullie feliciteren met jullie 12.5 jarig huwelijk, maak er een mooie dag van en nog veel mooie jaren samen erbij gewenst!!
  2. Natascha:
    24 juli 2015
    Dank je wel Ingrid, het is ook echt een cadeau om zo'n reis te mogen en kunnen maken.