Dag 11 Clearwater again

19 juli 2015 - Clearwater, Canada

Prima geslapen en ontbeten in het restaurant. Weer lekker buiten zitten, en raden welke dieren we allemaal horen. We denken wolven te horen, maar dat blijken eenden te zijn!

De laatste beer is hier enkele dagen geleden gezien dus wie weet komen we er nog eentje tegen. Ze adviseren je in vroeg in de ochtend en laat in de avond niet lopend over het resort te gaan, best een raar idee dat er beren hier dichtbij zijn.

Het zonnetje schijnt flink, vandaag moet het 31 graden worden. We rijden eerst naar beneden om boodschappen te doen. Vanavond eens lekker zelf koken. Terug ga ik weer eens rijden en dat is toch wel wennen, ik glijd af en toe aardig in de bochten, maar stiekem vind ik dat natuurlijk wel leuk.

Vanmiddag zijn we gaan varen op het meer, niet te lang want je brandt ook van het water af. Ik zie weer een aantal adelaren boven in de bergen cirkelen, gaaf om zo midden in de natuur te zitten.

Eind van de middag doen we het lekker rustig aan, beetje in de zon luieren en gewoon kijken naar de natuur.

We eten buiten op onze eigen veranda, dat is echt heerlijk. Weer een dag voorbij, de tijd vliegt. Helaas ook de laatste avond in Clearwater, morgen na het ontbijt weer verder rijden naar Kamloops.

1. Mathilda Schluter:
    20 juli 2015
    Hahaha....eenden ipv wolven...da's ff wat anders ;-)
  2. Natascha:
    21 juli 2015
    Ja lachen joh, gelukkig zijn er veel mensen die dachten dat het wolven zijn.