Dag 12 Naar Kamloops

20 juli 2015 - Kamloops, Canada

Nog even genieten van de natuur in Clearwater tijdens het ontbijt en dan moeten we echt weer verder gaan.

De rit begint weer op een soort van zandpad, het wordt steeds smaller en steiler om te rijden. We moeten een brug over, waarvan je denkt daar zakken we doorheen. Wel een super mooi plekje om even foto's te maken. Vervolgens moeten we met een ferry waar 1 auto op past, aparte en leuke ervaring.

Onze rit is nu nog een uurtje op de snelweg, onderweg kun je goed zien hoeveel er verwoest is door de bosbranden. Vandaag is het ook goed heet, 32 graden rond 11 uur in de ochtend.

Als we aankomen bij ons hotel, ben ik enorm verrast. Het is net de Southfork Ranch van Dallas, niet te geloven wat gaaf. Het hele hotel is in de stijl van een ranch, echt een cadeau voor mij. De kamer is zeer luxe en voorzien van airco.

In het hotel is een fitnessruimte (24 uur per dag open), een zwembad en hot tub met uitzicht over de rivier, mountainbikes die je kunt pakken en wederom een prachtige omgeving. We pakken alles even rustig uit en gaan dan lekker naar het zwembad om af te koelen.

In de avond dineren we in het hotel, prima gegeten. Daarna nog heerlijk buiten in een hangmat liggen genieten van de ondergaande zon en omgeving. Voor mij tot nu toe de mooiste plek waar ik ben.