Dag 5, Afscheid en begin van de roadtrip.

13 juli 2015 - Banff National Park, Canada

Er is een tijd van komen en gaan. Vanmorgen onze huurauto opgehaald, een Buick Encore AWD. Nice ride haha.

Ruud en Mike gaan nog even samen naar de Truckstop op zoek naar een nummerplaat voor Chris, maar helaas niet gevonden.

Gezellig gegeten met Oom Aad en Tante Tiny, en dan is het echt tijd om te gaan. Afscheid nemen is nooit leuk en we hebben enorm genoten de afgelopen 4 dagen. Zelfs de honden vinden het niet leuk dat we weggaan.

De rit naar Banff is 1,5 uur, een genot om te rijden. Zodra je de Rocky Moutains in rijdt, is het prachtig.

Ons verblijf voor de komende 3 nachten is Hidden Ridge Resort. Ik had geen idee wat te verwachten, maar dit zeker niet. We hebben een houten huisje voorzien van alle gemakken, keuken, open haard, een bad en de bergen als voortuin.

Vlak bij ons huisje zijn het zwembad, de hot tubs en een sauna. Als je daar in ligt, kijk je zo over de bergen en het dorpje uit. Wow, dit is gaaf en ontspanning.

Na het relaxen bij de baden, gaan we met de bus naar het centrum om te eten. De buschauffeur geeft met een aantal tips waar te gaan eten. Als we in het stadje zijn, legt hij nog even uit waar ik precies moet zijn. Vriendelijke mensen hier overal.

We eten bij Mags Pie Stumps, de mexicaan. Het eten is heerlijk, eindelijk even wat groenten eten haha.

Snel boodschappen gedaan en dan met de bus terug. Toevallig hebben we Sami, dezelfde chauffeur weer. Dus gezellig babbelen en laten weten dat we heerlijk gegeten hebben.

In het huisje nog even de foto's verwerken en dan lekker ontspannen zitten en de indrukken van deze dag verwerken.

1. Ingrid:
    14 juli 2015
    Wauw, wat ziet dat er heerlijk uit zeg en wat een mooie omgeving. Ben echt niet jaloers hoor, haha. Geniet er lekker van en ik kijk nu al uit naar je volgende verhaal, zo leuk!
  2. Opa Doorneveld:
    14 juli 2015
    Prachtig land! Zou best nog een foto willen zien van die auto waar jullie mee reizen. Heb pas vandaag ontdekt dat je al begonnen was met jullie reisverhaal; dacht dat ik een melding zou krijgen!
  3. Mathilda Schluter:
    14 juli 2015
    wow....wat supergaaf gelegen die hot tubs...lijkt mij dagelijks een mooie afsluiter van de dag zolang jullie daar zitten.
    Ik heb mij nu trouwens aangemeld voor nieuwe blogs. Dus nu vanaf nu krijg ik een melding (als het goed is) als je weer een nieuwe blog plaatst. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niets zal missen.

Voor je opa misschien ook handig. Je kunt je aanmelden in het blauwe blok "mailinglist" rechts van deze blog.

Geniet van al het moois dat jullie in Banff zullen gaan zien!
  4. Nancy:
    15 juli 2015
    Hey Natas, dat klinkt allemaal super!! Wat een gave reis maken jullie! Leuk om te lezen allemaal. Nog heel veel plezier en dikke kus